BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday 22 September 2010

colourful vs biru

Assalamualaikum..

Aku suka sangat dengan warna warni ni.Boleh menceriakan hari aku tanpa ada perkataan bosan.Aku akan sentiasa senyum dan senyum dari hati yang penuh ikhlas.Tengok la wallpaper blog warna warni.Waktu lecture tadi sempat pula terlintas dalam fikiran aku.Sudah dua orang kawan aku bertanya kepada aku.'Mai suka siapa?'hahaha.Aku lantas jawab yang tiap-tiap hari orang yang aku suka berubah-ubah.Bahayakan.Tak kira la sesiapa pun.Yang pasti sesiapa yang banyak cakap dengan aku,gelak dan baik dengan aku.Mungkin ini hasil daripada warna-warni.Apa nak jadi ni Mai.Aku pun tak tahu.Tapi apa yang aku tahu.Dari sudut hati.Aku suka biru.Sampai bila-bila pun biru tetap di hati.Apakah significance nya?Haha.Aku pun tidak pasti dan belum tahu jawapannya.Munkin suatu hari nanti aku akan dapat jawapan daripadaNya.Amin.Haaaa.Aku tengah dengar lagu Maher Zain-for the rest of my life.Memang terbaiklah.p/s..bla kenduri kahwin aku nanti aku nak pasang lagu Maher Zain sebab aku suka sangat lagu dia tambah2 Barakallah..hehe..

2 comments:

masturah said...

lgu maher zain yaa, nnti msturah gtau mama* kihkih

Anonymous said...

i dont know u can write this good!
bunga2 lagi
woot woot !
hehehe
loving it :D