BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, 13 June 2010

Nak p beli beg nak blik ALOQ STAQ,,yeayy

Assalamualaikum...
Heheh...

Masaku terluang kini ketika menunggu Sugan atupun nama manjanya ku panggil 'Syugan'.Haha.Saja ingin menggedikkan diri.Bukannya gedik dengan lelaki.Itu yang saya suka buat.Suka kacau kawan2 saya.Hohoho.Saya baru baca blog Nabila yang temanya ala2 jadilah diri sendiri.Intipati blog kawan saya yang seorang ini dalam bahasa antarabangsa;Bahasa Inggeris.Amatlah power penggunaan kata2.Amatlah bangga saya.Nabila ialah orang yang ketiga yang saya x kekok cakap loghat saya.Saya suka.Ok.Kita balik kepada cerita saya.Saya nak jadi diri sendiri.Sebab saya dah kenal kawan2 saya di sini.Sudah macam keluarga pun.Saya tidak kisah mereka nak cakap apa.Apa yang penting?Kerjasama-Wonderpets.Yeay.Rindulah cerita itu yang selalu ditonton bersama Shia-darjah 5,Nabihah-darjah 1,Huda-darjah 2,saya-1_ tahun.Haha.Ehh.Mengarut pulak.Saya nak cakap.Apa yang penting ialah menerima saya seadanya.Saya bahagia dengan diri sendiri yang pernah suatu ketika dahulu teman2 memanggil aku RORO.Mungkin mereka bahagia panggil aku macam ini.Tapi sekarang saya sudah besar dan berat sy dah mencapai 54 kg.Hihihi.Memang x layak dipanggil begitu lagi.Panggil saya Mai sahaja.Tapi saya lagi terharu kalau orang panggil saya Maisarah.Boleh lah saya kaya cepat2.Saya nak pergi beli beg guni ataupun nama manjanya beg cina.Beli dekat Teopli Stan.Dekat sebelah Prince Plaza bak kata Hani.Saya kagum dengan beg ini sebab boleh letak banyak barang dimana Mun pun boleh muat.Hebat.Ok la.Harganya pun mampu saya bayar iaitu dalam 120 ruble.Saya nak pergi iron tudung.Ada orang Arab puji saya dikala saya memakai tudung dan skirt labuh saya.Seronok kerana dapat menunaikan tanggungjawab seorang muslimah.HOHOHO..

2 comments:

MuNirAh said...

^_^

nabila shi said...

hahhahahhahaaa
gelak guling2 aku bc entri ni...
wakakakakakaka
(mai, tak perlu kot cita pasai berat ang)
=PPP